NadiKu

Sunday, September 27, 2009

SELAMAT HARI RAYA...HEHEHEHE KEMBALI BEKERJA :)

 
 
                                   
   
Alhamdulillah dah 9 hari kita berada di bulan syawal...sekejap je masa berjalan, puasa hingga la raya begitu pantas sekali...hehehehe macam mana raya anda? best x

Muaz raya tahun ni memamng paling best sebab apa ini antara sebabnya:

1. dapat cuti raya selamanya 3 hari jadilah
2. ramai saudara mara balik dari dua2 kampung iaitu muar dan johor
3. anak saudara yang makin ramai, jadi
4. dapat la bagi duit raya kat mereka semua walaupun dah pokai...hahahaha
5. malam raya n raya pertama elektrik kat kampung terputus pulak sebab ramai sangat guna, so pasang langsir pakaila lampu suluh...hahahah
6. dapat makan ketupat, lodeh n kuah kacang sangat kenyang
7. dapat lihat org semua gembira n dapat mintak maaf kt nenek, mak n ayah tercinta.
8. dapat amik gambar banyak
9. org ramai nak amik gambar...hahaha anak buah je
10. memang best la..hahaha


oke itu yang best, yang x bestnya raya kali ni:

1. sedih sebab cuti kejap
2. dah x de bulan ramadhan
3. badan akan naik balik

itu je kot...heheheh :)

so ini pic yang sempat di ambil...hehehe hope raya korg semua pun bestkan...so pas ni selamat pegi rumah terbuka pulak k...heheheh

                                                            

                                                                      




1 comment:

nUyUL said...

huhu..ramainye kaum kuarge...meriah jek rasenye kan...bestnye....xsabor nk tggu raye lg thun depan..hehehehe
selamat ari raye ea abg muaz..hehehe..xde la lmbat sgt kan rasenye nk wish skrg..hehehe